Eindhoven Airport - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Daniëlle W - WaarBenJij.nu Eindhoven Airport - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Daniëlle W - WaarBenJij.nu

Eindhoven Airport

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

30 Maart 2014 | Nederland, Eindhoven

Hoi allemaal,

Hierbij mijn eerste reisverslag. Op dit moment zit ik te wachten op het vliegveld. Vannacht nog even geworsteld met mijn koffers om ze op het juiste gewicht te krijgen :P Amper geslapen.. en om half 5 opgestaan.
We vertrokken om half 6 richting Eindhoven. Eenmaal aangekomen meteen de koffers ingecheckt.. 19 kg en 15,3 kg.. (Mocht 20 kg en 15 kg zijn) Dus ben blij dat dat gelukt is. Haha!

Bij de douane was ook alles goed gekeurd. Heel fijn dat het niet zo chaotisch was zoals bij Schiphol. Nu ben ik rustig aan het wachten tot ik weet naar welke gate ik moet. Dus echt afwachten nu...

Verder niet veel te vertellen.. ben best moe.
Hopelijk kan ik dadelijk een fijne plek uitzoeken en heb ik gezellige buren.

Ik spreek jullie als ik veilig geland ben!

Adiós! Xx

  • 31 Maart 2014 - 12:51

    Nadia Van De Laar:

    Hoi Daniëlle,
    Als het allemaal goed is gegaan, ben je nu op Lanzarote! Hopelijk is de vlucht meegevallen en heb je aardige collega's. Gun jezelf even tijd om te wennen en laat alles maar even op je afkomen. Voor je het weet zit je eerste week er al op en voel je je helemaal thuis. Heel veel succes en plezier daar!
    Groetjes, mevrouw Van de Laar

  • 01 April 2014 - 12:24

    Daniëlle W:

    Hoi juffrouw,

    Ja ben veilig aangekomen. Zondag heb ik smiddags al een beetje meegelopen.
    Gisteren en vandaag samen met Claudia op pad. We moeten ook in een ander hotel werken.
    Nu doe ik dan samen met haar daar de "animatie" maar het is niet echt druk en de mensen liggen liever aan t zwembad. Dan dat ze meedoen met iets. Later moet ik hier alleen de animatie doen.
    Ik deel mijn appartement met 2 nederlandse meisjes en 1 franse. Claudia is mijn kamergenootje.
    Morgen komf de chef van de animatie terug van haar vakantie. Dus dan weet ik meer.

    Groetjes,
    Danielle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Daniëlle

Actief sinds 26 Maart 2014
Verslag gelezen: 1016
Totaal aantal bezoekers 1854

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 05 September 2014

Stage Lanzarote

Landen bezocht: